Ultimate magazine theme for WordPress.

How to use a vaginal marijuana suppository

0



تحميلة المارجوانا المهبلية لآلام الدورة الشهرية الترجمة بالعربية بالأسفل
The inclusion of the vaginal marijuana suppository to calm or treat menstrual pain has been requested to be included in the list of conditions to use the drug in New York.

Women in New York may soon be allowed to use cannabis vaginal suppositories to treat period pain. State legislators, who have legalized medical marijuana, are willing to add dysmenorrhea – that is, menstrual cramps – to the list of conditions that justify the use of the drug. Currently, the list includes HIV , cancer and multiple sclerosis .

The marijuana suppository
There is already a company in the US that makes these marijuana suppositories based on THC, the main psychoactive compound in the plant. The promise of the product is to relieve colic pain in up to 20 minutes.

At the moment, the product is only marketed in California and Colorado. To buy it in California, you need to present a prescription. In Colorado, where recreational use is also legal, the purchase is done without the need for a prescription.

According to the researchers, the substances in the formula relax the muscles of the pelvic region, which has the highest number of cannabinoid receptors, after the brain, and relieve pain.

On the other hand, gynecologists caution that there is not enough research to attest to the herb’s effectiveness in relieving menstrual cramps.
تم طلب إدراج تحميلة الماريجوانا المهبلية لتهدئة أو علاج آلام الدورة الشهرية لإدراجها في قائمة شروط استخدام الدواء في نيويورك. قد يُسمح قريبًا للنساء في نيويورك باستخدام التحاميل المهبلية من القنب لعلاج آلام الدورة الشهرية. المشرعون في الولاية ، الذين شرعوا الماريجوانا الطبية ، على استعداد لإضافة عسر الطمث – أي تقلصات الدورة الشهرية – إلى قائمة الشروط التي تبرر استخدام الدواء. حاليًا ، تشمل القائمة فيروس نقص المناعة البشرية والسرطان والتصلب المتعدد. تحميلة الماريجوانا توجد بالفعل شركة في الولايات المتحدة تصنع تحاميل الماريجوانا هذه بناءً على THC ، المركب النفسي الرئيسي في النبات. وعد المنتج هو تخفيف آلام المغص في غضون 20 دقيقة. في الوقت الحالي ، يتم تسويق المنتج فقط في ولايتي كاليفورنيا وكولورادو. لشرائه في كاليفورنيا ، تحتاج إلى تقديم وصفة طبية. في كولورادو ، حيث يكون الاستخدام الترفيهي قانونيًا أيضًا ، يتم الشراء دون الحاجة إلى وصفة طبية. وفقًا للباحثين ، فإن المواد الموجودة في الصيغة ترخي عضلات منطقة الحوض ، التي تحتوي على أكبر عدد من مستقبلات القنب ، بعد الدماغ ، وتخفف الألم. من ناحية أخرى ، يحذر أطباء أمراض النساء من عدم وجود أبحاث كافية لإثبات فعالية هذه العشبة في تخفيف تقلصات الدورة الشهرية.

source

Leave A Reply

Your email address will not be published.